Gratis öl = farligt

Som ni alla vet är ju inte jag den mest aktiva bloggaren. MEN! Det skall dock bli ändring nu. (förhoppningsvis i någon vecka iaf.)
I lördags vare fest, mkt trevligt. Bra folk där, bra stämning, mkt HIM och sist men inte minst: GRATIS ÖL!
Eller rättare sagt: 3 plattor 50 cl Carlsberg, 1 platta 50 cl cider och 6 flaskor skumpa.
Redan i början av kvällen höjde jag ett varnande finger för gratis-ölen.
För att citera mig själv: "Gratis öl är livsfarligt, jag kommer bli på tok för full."
Så sant som de är sagt, full blev jag och de med råge!
Vad som hände senare vet ja inte riktigt, men ja har hört några historier angående Huddinge sjukhus osv. Väljer dock att inte tro på allt jag hör ;)

Såg btw ett avsnitt utav serien Criminal Minds.
Jag måste säga att de va väldigt bra, men en sak fångade mig.
En riktigt störd tonåring sa nämligen detta: "Jag dödade en fågel en gång. Jag har hört att alla psykopater börjar så" ... Daniel känner sig träffad?

Btw! Jag har satt upp ett litet mål för min egen del.
30 dagar utan alkohol & nikotin!

I övrigt måste jag bara få skriva ner några väldigt sköna citat som jag glömt att skriva i.
Detta får alltså bli "Dagens...."

1. Fredde:
"Men kolla hon har ju bara en tråd i musfan!"

2. Jens: "Näe nu ska ja hitta en brud som verkligen förtjänar mig!"

3. Någon farbror till Viktor: "Fan viktor, äru böckling?"

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0