60,18,18x2

Nu kanske ni undrar över dessa siffror? Ni kanske rent av tror att de har brunnit i skallen på mig? (för din skull danne ;) ) Men sanningen är den att i lördags firade vi mormor som fyllt 60 och på kvällen firade vi 18 åriga Daniel, för att sedan dra vidare till tvillingarna Tiala som också fyllde 18 :)
En väldigt trevlig dag blev de utav det hela.
Några händelser som är värda att ta upp:
Vann över gammelfarfar (93+) i armbrytning
Lyssnat på en viss persons såkallade vänster-åsikter som enligt min åsikt hade en hel del främlingsförjäntliga inslag (ledtråd: "tja, tja, hej, hej, tjena")
Sett Chelsea slå Man U i FA-cup finalen
Hittat vägen till andreas hus och var ändå nära att ta fel hus och hamna med en platta bärs hos surgubbe eino
Åkt tåg med säkerligen 100 14-åringar som ville köpa öl av oss
Träffat dannes yngre bror som inte går att beskriva med ord. Överenergisk, uppmärksamhetssökande och frågvis är nog det närmsta man kommer.
Träffat botten/äckel-anna som någon senare hade ett par intima stunder med. OBS! inte jag
Hört citatet: "När de blivit år blir äckliga snygga"
Blivit hetsad av danne att dricka (som vanligt) klarade mig dock väldigt bra denna gång och vaknade morgonen därpå med minnet i behåll.

Så såg dagen ut i små korta drag

Dagens låt: Dr. Feelgood - Mötley Crüe

//Thim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag spanar in eran blogg varje dag och blir ganska besviken när ni inte uppdaterar. Jag klarar mig inte utan erat skrivande, den gör verkligen dagen! SÅ SKRIV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-30 @ 10:36:56
Postat av: Blom

Återigen en kommentar som troligen är skriven av Niklas eller Andreas, mest troligt Andreas.

2007-06-10 @ 16:05:19
Postat av: Kate

Blom, du är bara avundsjuk!

2007-06-14 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0