Äntligen tillbaka!

Nu har man då kommit hem från Möja igen och kan skriva lite här.

På Möja har jag och Thim, i sällskap med Angelo och Jonte firat midsommar. Midsommar på Möja innehåller ALLTID sill och nubbe, säckhoppning runt midsommarstången, dans på dansbanan samt en otrolig mängd alkohol.

Säckhoppningen är otroligt prestigefylld och vi grabbar var extremt taggade för att kriga oss fram till midsommarstången och tillbaka i våra säckar. Tyvärr hade vi också två andra deltagare som hoppade över krigandet och bara satsade på segern, vilket gjorde att de kom 1a och 2a. Vi övriga fyra låg nog mer på marken än vi stod upp under vårt varv runt stången. Jonte knep tredjeplatsen efter de två utomstående killarna, och vi andra kom i mål ganska samtidigt.

På kvällen festade vi sedan järnet, lixom dagen efter.



I övrigt har inte särskillt mycket hänt på Möja. Jag har jobbat en del på dagiset och dragit in lite pengar till de kommande bil-köpet. :)


Idag har jag gjort en av de jobbigaste grejerna jag gjort i hela mitt liv. Jag har berättat för en av mina bästa tjejkompisar om hur jag egentligen känner.. jag träffar henne alltid jätte mycke på sommrarna, och inför varje sommar tänker jag att vi bara ska vara kompisar. Men när jag väl träffar henne går det lixom inte.. Det är något helt speciellt med henne som jag inte kan sätta några ord på. Jag mår så bra av att vara med henne, blir glad bara av att se henne och kan lixom inte tänka på något annat än henne hela tiden. :( Hon är helt enkelt den underbaraste jag vet och jag skulle göra vad som helst för att få henne att känna på samma sätt.

Det har pågått i typ tre års tid nu, och trots allt som har hänt kan jag inte få ett slut på det. Det är förstås jätte jobbigt när det är en så bra kompis som jag inte vill förstöra nått mellan. :/


Aja nu ska jag inte sitta här och vara så blödig.. Kände att jag behövde skriva av mig lite bara.

På torsdag är det iaf golftävling i Mora och jag har på känn att de kan bli min tävling! (haha som alltid, eller hur David?) :D

Eller förresten, den här gången säger jag ingenting. Har ju inte spelat på skitlänge så får väl helt enkelt hoppas att de funkar bra ändå och att man kan placera sig topp 18 för att få spela nästa omgång. Alltså inga höga krav den här gången!


I övrigt är det fotbollsturnering på Lördag. Hagsätra Pizzeria ska återförenas! Dock med nytt namn, pga att pizzerian drog tillbaka sin sponsring efter den otroligt usla och pinsamma prestationen senast... Klart förståligt.

Vi har dock gjort ett par lovande värvningar och en del spelare har inte fått nytt kontrakt..

Vi är återigen otroligt optimistiska!


Dagens låt-tips: Aerosmith - Angel


//Benner


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där tjejen är dum i huvudet om hon inte tar dig nu när hon har chansen :O!

2007-07-03 @ 00:44:01
Postat av: nästan-flickvän

Jag håller med ___ Antis är det bästa man kan få, med sämst musiksmak pervrob.

2007-07-03 @ 01:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0