Söndag

Idag har jag på något sätt en kraftig julkänsla. De är konstigt, eftersom att det inte snöar, jag har inte köpt några julklappar och jag sitter inte och lyssnar på julmusik.

I alla fall. På tal om jul och musik. På fredag ska vi göra ett rockigt luciatåg i skolan. Jag och Danne ska kompa med bas och gitarr. Till en början kändes de som att det aldrig skulle funka, men efter ett par hyfsade rep senaste veckan börjar det faktiskt kännas mindre hopplöst.

Anledningen till att jag och Danne ställer upp på detta är nog troligtvis att det är vi och ca. 20 tjejer. Det ger oss med andra ord ganska bra chanser!

Synd för min del bara att gitarristen alltid får tjejerna...


Henke har fått kicken från luciatåget två gånger. Nu ser han dock ut att kunna få ett wildcard under sista veckan för att trots allt rycka in på trummor.

De återstår nu att se om Henke får en inbjudan och om han i så fall kan släppa sin stolthet och acceptera den trots sina upprepade kickningar.


På tal om musik så spenderade jag igår kvällen på Debaser med pappa och Andrea. Det var Magnus Uggla som uppträde och det var faktiskt väldigt bra.

En trevlig familjekväll helt enkelt!

//Benner


Kommentarer
Postat av: marina

sämsta inlägget hittills (förlåt)

2007-12-10 @ 00:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0