Kontring

image41

Eftersom att Marina prompt skulle kontra mitt julminnesinlägg ska jag nu kontra hennes julmysinlägg! Därav bilden. Märk väl chokladkalendern bakom fotot. (Den finns där för att krydda julstämningen lite extra)


Nu undrar ni läsare kanske varför jag inte kontrade lite snabbare. Det är ju självklart så att man inte får skriva dessa julmysinlägg förens man går och lägger sig. Man måste nämligen avsluta med att skriva att sängen ropar.

Det räcker dock inte med att bara skriva att sängen ropar, utan man måste även skriva hur lång den ropande sängen i fråga är. Eftersom jag inte har något tillgängligt måttband och mitt ögonmått är halvdant tvingades jag därför akutmäta.

Mätningen vart väldigt exakt. Resultatet visade att min säng var en Benner och en chokladkalender (på bredden) lång.


Så. Nu har jag gjort allt rätt, och kan lugnt avsluta med att säga:


Nu ropar en säng som är en Benner och en chokladkalender lång på mig med mysig julbelysning! :)

//Benner


Kommentarer
Postat av: Henke

Våra chokladkalendrar matchar.

2007-12-05 @ 18:33:03
Postat av: Benner

ere så? haha
köpt på willys eller?

2007-12-05 @ 21:15:47
Postat av: marina

nu ser jag detta som en ganska grov kontring då mina exakta mått var målet.
Jag vill bara små skryta lite om hur mysigt det var - men men
bered dig på nästa attack!

2007-12-09 @ 00:43:36
Postat av: Benner

jag menade inget illa, ville bara göra ett lika mysigt inlägg jag med!

2007-12-09 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0