Fredag

Idag har jag varit hos Marre på filmkväll. Filmen vart Tarzan. Disneyversionen alltså. Originalplanen var lejonkungen men då videon krånglade hade vi självklart en backup plan.

Barnsligt filmval tyckte pappa när jag hämtade honom i Södertälje senare på kvällen efter att han varit på julfest med jobbet.


Vår familj är för närvarande dock inte kända för bra val. Andrea berättade idag om när hon tidigare i veckan var på Ikea och kände när hon var klar att hon var otroligt hungrig. Man kunde köpa en korv eller en bit pizza med tillhörande läsk för 10 kr.

Andrea gick fram, stod ett tag och velade och promenerade senare nöjt till bilen med en påse bilar i handen, köpt för 10 kr.

Där snackar vi val!


Idag var jag i skolan helt i onödan. Gick upp kl. halv åtta för att skjutsa pappa till jobbet och åkte sedan till skolan. Väl där visade det sig att filosofilektionen bara var för omprovsskrivare. Jag var självklart ingen av dessa.

Jag spenderade istället tre timmar på Angelo-manér. Dvs. sitta i kafeterian och vara social.

När klockan sedan blev 12.10 var det dags för religionslektion. Där satt vi i en timme och kollade på en film. (kursen är typ avslutat) Kändes nödvändigt.

Sedan slutade jag för dagen.


Nu är jag därför väl förtjänt av en ordentlig sovmorgon imorgon!


Btw. Jag fastnade tidigare idag med fingret i en sax av juniormodell. Jävla otäck händelse!

Läs mer om den i Marres blogg: http://jiellow.blogg.se/

Kommer som vanligt att skicka en faktura för reklameringen. Eftersom bloggen sjunkit en aning i popularitet ligger kostnaden för reklam på ca. 350 kr. Marre tycker säkerligen att det är värt det!


//Benner


Kommentarer
Postat av: marina

Nu måste jag börja det hela med att skriva "reklameringen"? Är inte det en helt annan sak? :S

Går det att bli av med fakturan genom lite mutning om godis?:) blink blink

2007-12-16 @ 15:41:33
Postat av: Benner

Hm... okej för den här gången då!

2007-12-17 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0