En klassisk julklappsinslagning

För två år sedan satt jag och pappa och slog in julklappar tillsammans. En mysig far och son grej helt enkelt.

Jag slog in paket till mina anhöriga på Möja samtidigt som pappa slog in tre stycken böcker. Jag granskade böckerna och kom fram till att jag läst en av dem i skolan året innan.

Det var frid och fröjd, stämningen var på topp och vi båda var sådär otroligt nöjda med våra inslagningar.


Ett par dagar senare, närmare bestämt på julaftons morgon, studsade jag som vanligt tidigt upp ur sängen för att kika i den stora strumpan som hände vid öppna spisen. Till min stora glädje hittade jag ett paket, slet upp pappret och hittade: Vad tror ni? *trumvirvel* BOKEN SOM PAPPA SLOG IN SOM JAG HADE LÄST I SKOLAN!


Pappa mår fortfarande lite dåligt över händelsen och lär inte uppskatta det här inlägget till hundra procent. Han hade nämligen gett mig fel paket. Jag tycker dock att det redan är en klassiker, och känner därför att ni läsare borde få ta del av den.


Årets julklappsinslagning kommer med största sannolikhet ske var och en för sig, bakom stängda dörrar.

//Benner


Kommentarer
Postat av: marina

otacksamme Benner. Det är tanken som räknas!
Du fick iallafall en JULIS!

2007-12-03 @ 22:58:26
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Far

hmmmmmmm min son,
efter detta avslöjande så blev det "plötsligt"
1 mindre att att köpa julklappar till i år......

Jag tror Absolut att tomten läser Er blogg och han kommer Absolut att se till att Marina får en stor säck med klappar efter hennes fina inlägg !

2007-12-04 @ 08:28:31
Postat av: Benner

De är lugnt, du behöver inte köpa några klappar till mig. Jag brukar ju ändå (som inlägget avslöjar) få klappar som är menade til andra ;P

Nejdå far. du är min absoluta favorit. Såhär i efterhand måste vi kunna skratta åt de!

2007-12-04 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0