Barnprogram

Jag gav just julkalendern på TV en chans. Det var nog det sämsta jag sett.

Helt ärligt. På vår tid va de ju verkligen bra... Är det dehär barnen ska minnas när de blir stora och tänker tillbaka på julkalendern från när de va små?


Det känns i allmänhet som att alla barnprogram har köpt ner sig.

Jag och Thim kollade tidigare i veckan på järnkontoret och kände båda två att det var den meningslösaste TV-stunden i våra liv. Jag menar, förut var det ju faktiskt lite lärorikt.

Det kan ju inte bara bero på att vi har blivit äldre och mer kritska som vi tycker såhär?

Hur som helst, på vår tid var det skillnad. Då var det Turtles, MC-mössen och Swatcats. De var grejer det!

Grejer som dagens barn tyvärr aldrig lär få uppleva.

//Benner


Kommentarer
Postat av: Danne

mysteriet på greveholm finns att tanka på tankafett den är jävla bra

2007-12-16 @ 11:29:35
Postat av: Benner

aa den va fan jävligt bra! :D

2007-12-16 @ 12:42:09
Postat av: marina

Eller hur! Tacka vet jag MC mössen!

2007-12-16 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0