Trött och sjuk 2

Idag är det jag som är trött och sjuk. Mestadels sjuk då jag fick i mig något olämpligt under gårdagen.
Under kvällen drogs jag med en verkande mage, som jag trodde berodde på att jag åt kakor till frukost/lunch/mellanmål.
  När jag då vaknade idag och piffade till mig inför ännu en skol dag så kände jag plötsligt hur frukosten som jsut lagt sig i magen ville vända och komma tillbaka. Som tur är var jag redan på toaletten.
Därför blir jag hemma idag och eftersom klockan är 08:29 har ännu inte denna dagen varit så händelserik, därav detta korta lilla inlägg.

Dock mer att vänta under dagen!! :-) (alla stora bloggare gör den smileyn)

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0