Torsdag

Idag har rektorn varit i vår klass och varit kännslosam. Han berättade om massa ansökningssiffror och vart allderless tårögd. Hela klassen greps av hans ömma tal.
På tal om rektorer så träffade jag min före detta rekotor på älvsjö station igår. Vi nickade och gav varandra varsitt "tjena".

Imorn är de stor fotbollsturnering i skolan. Vår klass ställer självklart upp med ett lag och går under namnet Hagsätra Pizzeria. Anledningen till namnet är ett sponsoravtal som är hemligstämplat, vi kan dock säga att Hagsätra Pizzeria förser oss med tröjor och förhandlingar pågår just nu angående en eventuell segerpremie i form av en varsin kebabtallrik.
Jag har utsetts till kapten i laget. (jag utsåg mig själv)

Idag har jag även hittat ett väldigt spännande spel. De går ut på att kriga med en gladiator. Min heter Dvärgen Dvärgsson, och är en riktigt ettrig liten dvärg. Sofie och jag hyser starka föräldrakänslor över den lille rackarn!

I övrigt inget spännande som hänt.

//Benner

Kommentarer
Postat av: Katie.

Krigar man med en gladiator eller emot en gladiator? ^^
Nyfikenheten är på topp.

2007-04-19 @ 21:51:53
Postat av: Katie.

Krigar man med en gladiator eller emot en gladiator? ^^
Nyfikenheten är på topp.

2007-04-19 @ 21:57:04
Postat av: Benner

både och faktiskt!

2007-04-22 @ 01:32:55
Postat av: Katie.

Aha, I see..

2007-04-22 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0