Helgen

Helgen började med Fredagkvällen. Den spenderade jag faktiskt hemma.

Av en tillfällighet började jag kolla på serien Kyle XY, och den visade sig vara överraskande bra. Jag och Jocke WL satt uppe hela natten och såg avsnitt efter avsnitt efter avsnitt efter avsnitt och komenterade på msn. :) Det gick helt enkelt inte att sluta kolla

Tyvärr var säsong 1 bara tio avsnitt enligt Jocke så nu måste vi vänta tills Juni innan vi kan börja se det igen! :O


På lördagen spelade jag först golf och sen på kvällen var det dags för släktträff hemma hos Jonte. Det var våra mormorar som fyllde år. Våra mormorar=Min och Jontes mormor/farmor och Niklas mormor. (Dom är tvillingar)

Tyvärr var inte Niklas mormor kvar när jag anlände (ryktet gick att hon skulle på efterfest).

Kvällen vart lugn.


Idag GICK jag och Jonte hela vägen från hans pappa till hans mamma för att kolla på Kalmar-DIF. Vi var helt utmattade när vi slutligen kom fram 40 minuter senare. (Vi tog btw en vilopaus efter halva vägen då Jonte hade krampkänningar)

Hemma hos Jontes mamma hittade vi hans lillebror Wille i en sandlåda. Lika talträngd som han alltid är när vi ses! Han var iförsig ganska trött så de kan ha varit därför.

Matchen var riktigt riktigt dålig.. sämre än BP matchen. Höll tillåmed på att somna där ett tag, men de va väl av utmattning från vår promenad antar jag...!

Lalle kom förbi i halvtid.


Ja de va väl de. En otroligt spännande och intressant helg helt enkelt!

Kan ju avsluta med att rekomendera er om Kyle serien. tanka den! :)


Btw. Hittade lite bilder från fotbollsturneringen. Den första är på vår matchtröja, den andra är en lagbild från efter turneringen. Vi är dock lite underbemanade då Faik var för besviken för att vara med på bilden och Karima befann sig i ett annat omklädningsrum.
image2image1

//Benner


Kommentarer
Postat av: Moster

Du glömde skriva om mig idag :(... men men förväntar mig destomer nästa gång....

kramathilda

2007-04-29 @ 22:09:07
Postat av: Benner

Självklart :)

2007-04-29 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0