Den sjukes loggbok, dag 8

8 dagar har nu gått sen de första symptomen visade sig, och inga tecken på bättring har än så länge visat sig.
Jag kommer därför nu fortsätta tycka otroligt synd om mig själv och fortsätta berätta om min underliga sjukdom.
Under gårdagskvällen tog den nämnligen ännu en kraftig vändning, och övergick till en kortare magsjuka. Oväntat.
Imorse vände den igen. Den här gånen övergick det till kraftiga smärtor i bihålorna. Misstänkte en lättare bihåleinflamation. (Jag vet vad jag talar om, då jag haft de tidigare)
Återstår att se vad som händer imorgon. Kanske är de dags för öronen att ta lite stryk?
Eller kommer jag helt enkelt bli frisk? 
Om de mot all förmodan skulle inträffa, väntar iaf en golfrunda då banan öppnat nu till helgen :-)

Övrigt idag har jag pressat beck-filmer på löpande band. Även hunnit med att se lite prison break som jag glömt tanka nu ett par veckor. Till de har jag även lyckats smälla mig:
-1 Yoggi Yalla (Hallon-boysenbär-blåbär)
-3 mackor
-2 påsar chips
-1 påse gott och blandat
-1 billys pizza
-3 chokladkakor av mindre storlek
-5 strån o-kokt spagetti (ingen aning om varför. va hårt att tugga)
-2½ liter coca cola
-hostmedicin med en stark dos morfin i. (hoppades på sköna effekter, men har inte känt något)
-½ påse vicks  (blackcurrant)
-en av de äckliga chockladerna i paradis asken. Fick nästa tillbaka min magsjuka men klarade mig.

//Benner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0